Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Ilse
een ring voor de bruidegom
Beste,Wij hadden eigenlijk besloten om alleen een ring te kopen voor mij en dit is dan ook al gebeurd. Mijn toekomstige echtgenoot is allergisch aan ringen en dan vonden wij dat ook zonde om daar veel geld aan te spenderen. Wij hebben dat budget gebr...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 23-2-2006 7:14:18

Mireille
Something Old, new, borrowed and bleu ....
Dames...Wie heeft er ideetjes voor something old and something borrowed???Ik weet niks en heb niks! Sieraden uit de familie zijn er niet en een zakdoek vind ik ook niks. Maar wat dan?Something new is mijn jurk, something bleu zit in mijn kousenband.G...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 17-2-2006 21:40:42

Saar
Ringen Essenze
Ik heb een prachtige ring van Essense gezien (bij een juwelier)en wil die nu graag laten maken (niet identiek, maar wel bijna) door een goudsmid die ik ken... Maar ik zou een foto van die ring moeten hebben... weet iemad of er een website van dat mer...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 13-2-2006 14:50:48

Ilse
luca renzi
Wie weet er in welke schoenwinkels ik de collectie van luca renzi kan vinden?Liefst omgeving Mechelen-Leuven.
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-2-2006 13:53:34

an
schoenen rainbow buurt van leuven
hallo,ik ben op zoek naar een winkel in de buurt van leuven waar je schoenen van rainbow kan kopen. Iemand enig idee?groetjes,sarah
Kledij - Accessoires Reacties: 3 6-2-2006 20:08:37


bruidsjurk
hallo, ik heb mijn prachtige bruidsjurk van linea raffaeli reeds besteld, nu ben ik echter nog op zoek naar een bijpassende sjaal in cappucine kleur of gewone beige voile, zijn er soms ex-bruidjes die mij deze willen verkopen? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-2-2006 13:12:05

Lieve
Accessoires
Hey,ik ben gisteren mijn kleedje en schoenen gaan bestellen... Ik liep bijna te zweven en kan het nog steeds niet geloven. Was het maar al zover!Nu vraag ik mij echter af hoe jullie het aanpakken om de accessoires te kiezen. Ik ben nog op zoek naar j...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-1-2006 14:02:23

petra
Schoenen omgeving Antwerpen
Ik zoek nog mooie trouwschoenen. Kan iemand me een paar adresjes geven provincie Antwerpen? Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-1-2006 14:13:22

Lieve
Schoenen
Hey,ik hoor hier op de website steeds enorm enthousiaste reacties ivm de schoenwinkel Van Loock in Zandhoven. Aangezien ik vanuit Gent moet komen, is dat toch heel ver. Is dit echt zo'n fantastische winkel en de moeite om de verplaatsing te doen? Zij...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-1-2006 8:39:30

Tineke
lingerie/schoenen
Waar zijn jullie lingerie en schoenen gaan halen? In bruidsboetiek? Waar jullie kleed vandaan komt of in 'gewone' winkel?Ik heb zaterdag mijn jurk besteld en ben dus klaar voor de volgende fase ;-)Heeft iemand goeie ervaringen met boetieks/winkels in...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 16-1-2006 12:52:50

Tiziana
Naaister
Hallo,Ik ben op zoek naar een naaister wat de kledij van de bruidskindjes kan maken. Kan iemand mij hiermee helpen. Zelf maken is geen optie want ik kan daar niks van.Liest in Limburg -> Hasselt, Genk, Maasmechelen, Lanaken,...Alvast bedankt.Tizia...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-1-2006 9:42:43

Sofie
trouw-schoenen
Hallo,Vermits ik mijn trouwjurk niet ben gaan kopen in een winkel, heb ik nog geen bijpassende schoenen.Wie kent er goede 'prijselijke' adressen in de omgeving van het Waasland?Sofie22.07.06
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-1-2006 18:19:27

Nathalie
trouwringen: wie betaalt wat?
Hallo, ik heb een vraagje,Wij wonen nog thuis en onze ouders betalen de bruiloft. Maar wat met de ringen, worden die niet meestal door het koppel zelf betaalt? Zoals bijvoorbeeld met de huwelijksreis ook het geval is?Weten jullie wat gebruikelijk is?
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-12-2005 10:47:41

Sylvie
Schoenen gevonden!
Oef, toch schoenen gevonden, ik ben superblij!Vorige week was ik al even naar Diest geweest (Le boudoir), maar daar hadden ze elke schoen maar in één maat. Ze wou dat wel bestellen, en ik was niet verplicht om die dan te kopen, maar toch......
Kledij - Accessoires Reacties: 9 27-12-2005 13:27:11

Evy
Trouwschoenen, lingerie, juwelen...
Hallo,M'n kleed ligt al vast, ik moet in januari gaan om te kijken voor schoenen, lingerie en juwelen. Graag had ik dit allemaal in dezelfde winkel als m'n kleed gekocht, dan kan je alles aandoen en toont het toch 'af'. Want als je schoenen moet ga...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-12-2005 8:18:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...